ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

نحوه تغییر شماره رمز خط به ovdn ahvC خط:
پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و ovdn ahvC مقدار اعتبار اعلام می شود.
شماره دریافت ovdn ahvC کنندۀ اعتبار
در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می ovdn ahvC شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.
برای ovdn ahvC تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید:
به عنوان ovdn ahvC مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید:
۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. ovdn ahvC از چپ به راست:
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» ovdn ahvC شما برایتان فرستاده شود.
۱. روش پیام کوتاه: کافیست ovdn ahvC در یک پیام کوتاه به ترتیب:
خط به خط ovdn ahvC
از خط اعتباری ovdn ahvC ایرانسل‌تان، خط اعتباری دوستان‌تان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید!
بهره برداری از مرحله پیشرفته سرویس خط به خط ovdn ahvC
همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند ovdn ahvC با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.
شرکت ایرانسل به اطلاع کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود می رساند که سرویس خط به خط این شرکت به مرحله بهره برداری پیشرفته وارد شده است. هدف از پیاده سازی مرحله پیشرفته این سرویس فراهم سازی آسودگی بیشتر مشترکین همراه با امنیت بالاتر می باشد. بهره برداری از این مرحله همراه با بروز رسانی و ارتقاء سرویس خط ovdn ahvC به خط بوده است. به این ترتیب از طریق بهینه سازی و افزایش ضریب ایمنی این سرویس، مشترکین ایرانسل قادر به استفاده از سرویسی با امکانات پیشرفته تر خواهند بود.
۲. ovdn ahvC تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢:
به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او ovdn ahvC تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!
چگونگی ثبت نام ovdn ahvC برای استفاده از سرویس خط به خط:
و سپس ovdn ahvC
١١:١٢٣۴۵ ovdn ahvC
شناسه ایرانسلی روشی ovdn ahvC نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط
# رمز ۵ تا ۸ رقمی ovdn ahvC * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *
برای ارسال ovdn ahvC اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:
از چپ به راست ovdn ahvC
به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ ovdn ahvC بفرستید:
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ ovdn ahvC رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید ovdn ahvC دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.
از ovdn ahvC چپ به راست
«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ ovdn ahvC تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
توجه: ثبت ovdn ahvC نام برای سرویس خط به خط رایگان است.
مبلغ اعتبار ovdn ahvC مورد نظر (به ریال)
شماره رمز ۵ تا ٨ ovdn ahvC رقمی
۱. ارسال ovdn ahvC ١٢ به ١١١٢
در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ ovdn ahvC (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید
# رمز ۵ ovdn ahvC تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *
در هر بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود ovdn ahvC در حساب فرستنده کسر خواهد شد.
در ovdn ahvC مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
از چپ ovdn ahvC به راست
توجه: ovdn ahvC
درصورت فراموش ovdn ahvC کردن رمز...
نحوه ovdn ahvC استفاده از سرویس خط به خط:
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد ovdn ahvC پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
ovdn ahvC را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: